Моделювання класів

Інформація про навчальний заклад

ВУЗ:
Інші
Інститут:
Не вказано
Факультет:
Комп’ютерні науки
Кафедра:
Не вказано

Інформація про роботу

Рік:
2009
Тип роботи:
Методичні вказівки до лабораторної роботи
Предмет:
Основи автоматизованого проектування складних об’єктів і систем

Частина тексту файла

Методичні вказівки до лабораторної роботи № 4 «Моделювання класів» з дисципліни «Основи автоматизованого проектування складних об’єктів та систем» для студентів базового напрямку підготовки за спеціальністю “Комп’ютерні науки” (шифр 0804) Львів-2009 Методичні вказівки до лабораторної роботи № 4 «Моделювання класів» з дисципліни “Основи автоматизованого проектування складних об’єктів та систем ” для студентів спеціальності - шифр 0804 “Комп’ютерні науки” Укл. Дорошенко А.В., Львів: Національний університет “Львівська політехніка”, 2009. Методичні вказівки обговорено та схвалено на засіданні кафедри АСУ Протокол № ___________ від «___»___________2009 р. Завідувач кафедрою АСУ ______________ Рашкевич Ю. М. Методичні вказівки обговорено та схвалено на засіданні методичної комісії базового напрямку підготовки Протокол № ___________ від «___»___________2009 р. Лабораторна робота № 4 «Моделювання класів» Мета роботи: Освоїти моделювання класів в UML-діаграмах та їх побудову у конкретному середовищі. Завдання: Оволодіти навичками моделювання класів для UML-діаграм Розробити діаграми класів для індивідуального завдання. 1. Теоретичні відомості На діаграмах класів показані різноманітні класи, які утворюють систему, а також їх взаємозв’язки. Діаграми класів називають “статичними діаграмами”, оскільки на них показано класи разом з атрибутами і операціями (методами), а також статичний взаємозв’язок між ними: те, яким класам «відомо» про існування яких класів, і те, які класи «є частиною» інших класів, — але не показано методи, які при цьому викликаються. Діаграми класів дозволяють: На концептуальному рівні формувати «словник предметної області»; На рівні специфікації і реалізації визначати структуру класів у програмній реалізації системи. Діаграми класів можуть використовуватись для генерації каркасного програмного коду ( в реальній мові програмування). Клас визначає атрибути і методи набору об’єктів. Всі об’єкти цього класу (екземпляри цього класу) мають спільну поведінку і однаковий набір атрибутів (кожен з об’єктів має свій власний набір значень). У UML класи позначаються прямокутниками з назвою класу, у цих прямокутниках у вигляді двох “відсіків” може бути показано атрибути і операції (методи) класу: / Рис. 1 Наочне представлення класу у UML Атрибути показуються щонайменше назвою. Також може бути показано їх тип, початкове значення і інші властивості. У синтаксисі мови UML це виглядає таким чином: <видимість> <ім'я>: <тип> = <значення за умовчанням>. Області видимості атрибута: + відповідає публічним (public) атрибутам; # відповідає захищеним (protected) атрибутам; - відповідає приватним (private) атрибутам. Операціями (методами) є процеси, що реалізовуються деяким класом. Вони також показуються принаймні назвою. Крім того, може бути показано їх параметри і типи значень, які буде повернуто. Повний синтаксис операцій в мові UML виглядає таким чином: <видимість> <ім'я> (<список параметрів>): <вираз, який повертає значення типу> {<рядок властивостей>}. Області видимості операції: + відповідає публічним (public) операціям; # відповідає захищеним (protected) операціям; - відповідає приватним (private) операціям. Список параметрів містить розділені комою параметри, синтаксис яких аналогічний синтаксису атрибутів: <напрям> <ім'я>: <тип> = Значення за умовчанням>. При цьому додатковим елементом є напрям, який застосовується, щоб показати характер використання параметра - для входу (in), виходу (out) або в обох напрямах (inout). Якщо значення напряму відсутнє, воно передбачається вхідним (in). Вираз, який повертає значення типу містить список розділених комою значень типів. Рядок властивостей вказує значення властивостей, які застосовуються до даної операції. Способи зв’язку класів Класи можна співвіднести (пов’язати) один з одним у декілька способів: Узагальнення. Однією з фундаментальних основ об’єктно-орієнтованого програмування є наслідування. Нащадок отримує всі атрибути і операції батьківського класу і може переви...
Антиботан аватар за замовчуванням

03.04.2013 22:04

Коментарі

Ви не можете залишити коментар. Для цього, будь ласка, увійдіть або зареєструйтесь.

Завантаження файлу

Якщо Ви маєте на своєму комп'ютері файли, пов'язані з навчанням( розрахункові, лабораторні, практичні, контрольні роботи та інше...), і Вам не шкода ними поділитись - то скористайтесь формою для завантаження файлу, попередньо заархівувавши все в архів .rar або .zip розміром до 100мб, і до нього невдовзі отримають доступ студенти всієї України! Ви отримаєте грошову винагороду в кінці місяця, якщо станете одним з трьох переможців!
Стань активним учасником руху antibotan!
Поділись актуальною інформацією,
і отримай привілеї у користуванні архівом! Детальніше

Оголошення від адміністратора

Антиботан аватар за замовчуванням

пропонує роботу

Admin

26.02.2019 12:38

Привіт усім учасникам нашого порталу! Хороші новини - з‘явилась можливість кожному заробити на своїх знаннях та вміннях. Тепер Ви можете продавати свої роботи на сайті заробляючи кошти, рейтинг і довіру користувачів. Потрібно завантажити роботу, вказати ціну і додати один інформативний скріншот з деякими частинами виконаних завдань. Навіть одна якісна і всім необхідна робота може продатися сотні разів. «Головою заробляти» продуктивніше ніж руками! :-)

Новини